FANDOM

{{#if:| {{#if:| {{#if:| {{#if:|
Kevin Nash

Diesel006 51503
Porażki {{{Porażki}}}|
Wygrane {{{Wygrane}}}|
Waga {{{Waga}}}|
Wzrost {{{Wzrost}}}|
Ksywa Diesel
Finiszer Jackknife Powerbomb
Płeć Mężczyzna
Wiek ur.9 lipca 1959 r.
Stowarzyszenie Raw

SmackDown! kiedyś

WWE

Pasy WWE champions
Wrestler

Kevin Scott Nash, znany jako Diesel (ur. 9 lipca 1959) – amerykański wrestler.

Występował w World Wrestling Entertainment, World Championship Wrestling oraz w Total Nonstop Action Wrestling.

Początkowo ochroniarz, a potem przyjaciel i współpracownik Shawna Michaelsa

Powrócił wraz z Bookerem T na Royal Rumble, następnie pojawił się dopiero 14 sierpnia na Summerslam. Zaatakował CM Punka przez co ten stracił pas mistrzowski WWE na rzecz Alberto del Rio, który wykorzystał na nim walizkę Money in The Bank. 22 sierpnia na WWE RAW mimo próby złagodzenia sporu przez Triple H, pełniącego funkcje prezesa WWE, Kevin ponownie zaatakował CM Punka. Na kolejnej gali 29 sierpnia Triple H postanowił, że obaj zawodnicy zmierzą się ze sobą na WWE Night of Champions, jednak w wyniku sporu i obraźliwych słów w kierunku jego osoby ze strony CM Punka zdecydował, że sam będzie z nim walczyć. 30 sierpnia na Smackdown w trakcie podpisywania kontraktu Nash zaatakował ich obu. 5 września na WWE RAW doszło do konfrontacji między trzema zawodnikami w wyniku,której Triple H zwolnił Kevina.

23 października 2011 podczas gali Vengeance zaatakował Triple H w trakcie walki jego i CM Punk wraz z The Miz & R-Truth doprowadzając do zwycięstwa tego drugiego tag teamu.

24 października 2011 na RAW zaatakował Triple H eliminując go na okres co najmniej na 6 tygodnii.

18 grudnia 2011r na gali TLC pokonany prez Triple H w Sledgehammer Ladder Match.

Między WWE, WCW i TNA, Nash zdobył w sumie 21 mistrzostw. Jest sześciokrotnym mistrzem świata: pięć razy WCW World Heavyweight Champion i jednokrotny Mistrz WWF. Był najdłużej panującym mistrzem WWF z 1990 mając tytuł przez 358 dni. On osiągnął znaczący sukces w podziale Tag Team, jak również, że jest dwanaście czas tag team mistrza świata: dziewięciokrotny WCW World Tag Team Champion, dwukrotny WWF World Tag Team Champion i jednorazowy TNA World Tag Team Champion . Jest także jednorazowym WWF Intercontinental Champion i dwukrotnym TNA Legends Champion. Oprócz mistrzostw, wygrał w 1998 roku WCW World War 3. Nash był członkiem Kliq, grupy, która zawiera Shawn Michaels, Triple H, Scott Hall i Sean Waltman. Jest także jednym z trzech członków założycieli New World Order (NWO), wraz z Hulk Hogan i Scott Hall.
Osiągnięcia[edytuj]
Total Nonstop Action Wrestling
TNA Television Championship (2razy)
TNA TNA World Tag Team Championship (1raz)
Extreme Championship Wrestling
ECW World Heavyweight Championship (5razy)
ECW World Tag Team Championship (9razy)
World Wrestling Entertaiment
WWE Championship (1raz)
WWE Intercontinental Championship (1raz)
WWE Tag Team Championship (1raz) z Shawn Michaels

Osiągnięcia na SymulatorzeEdytuj